در این مقاله توضیحاتی در مورد گرفتن مجوز سایت shaere.ir داده شده است و توضیحاتی درباره ی نحوه ی گرفتن مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال و ستاد ساماندهی اینترنتی داده شده است شاید برایتان مفید باشد.

با سلام به کاربران عزیز سایت اشعار ستاره فرخی نژاد

دسته بندی:.وبلاگ

سایت اشعار ستاره فرخی نژاد از مرکز رسانه های دیجیتال که زیر مجموعه ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است جواز نشر گرفته است.

هدف از گرفتن مجوز تبلیغ آسان تر محتوای فرهنگی بود. و هدف دوم جلوگیری از نقض حق کپی رایت که مهم ترین و اساسی ترین ویژگی هر سایت باید باشد.

شما کاربران عزیز می دانید که استفاده از اینترنت در کشور ما بسیار بالاست و باعث مشکلاتی مانند نقض حق کپی رایت می شود برای همین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نهادی به اسم مرکز رسانه های دیجیتال تاسیس کرده است تا مدیران وبلاگ ها و مدیران سایت ها به آن مراجعه کرده و حق نشر را بگیرند تا بتوانند با خیال راحت مطالب خود را منتشر کنند.

در مرحله ی دوم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ستادی به نام ستاد ساماندهی اینترنتی تاسیس کرده است تا این مجموعه هویت مدیران سایت ها و وبلاگ ها را مشخص کند و تا اگر مشکلی در فضای اینترنت رخ داد به راحتی بتوانند آن را حل کنند.

راستی اگر شما مدیر سایت هستید و الان دارید این مطلب را می خوانید اگر شما از ستاد ساماندهی مجوز بگیرید دیگر سایت شما فیلتر نمی شود مگر اینکه محتوای ناسالم ارائه دهید که از ستاد با شما تماس میگیرند و می گویند آن را باید حذف کنید و اگر حذف نکنید بعد فیلتر خواهد شد. که این یک پوئن مثبت برای شما خواهد بود برای اخذ مجوز باید به سایت samandehi.ir مراجعه کنید و درخواست مجوز کنید و کلیه راه ها را طی کنید.

این اهداف یکی از استراتژی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سلام سازی بستر اینترنت می باشد.که از سال 93 تا الان هدف دولت این بوده است که فضای اینترنت را سر و سامان دهد.

/اتمام

گرفتن مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال