در این مقاله توضیح کامل در مورد جشنواره ی رسانه های دیجیتال داده شده است و استراتژی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فرهنگی کردن بستر اینترنت نیز توضیحاتی داده شده است.

با سلام به کاربران عزیز سایت اشعار ستاره فرخی نژاد

دسته بندی:وبلاگ

در ملت های گوناگون به عقاید مشترک هر جامعه فرهنگ گفته می شود و برای آن نهاد و یا سازمان و یا وزاتخانه ای ایجاد می شود. در کشور اسلامی ما وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی مهمترین نقش بر فرهنگ یک جامعه را داراست.

کاربران عزیز،شما می دانید در کشور ما استفاده از اینترنت بسیار بالاست و کاربران متعددی از سایت های گوناگون بازدید می کنند.وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این فرصت استفاده کرده است تا فرهنگ جامعه ی ما را تقویت کند به خاطر همین مدیران وبلاگ ها و وبسایت ها را تشویق می کند در ایجاد محتوای فرهنگی،سالم و اسلامی که می توان گفت بهترین استراتژی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نهمین جشنواره ی رسانه ی دیجیتال را برگزار خواهد کرد تا از مدیران وبلاگها و سایت ها تقدیر به عمل آید.

در نهمین جشنواره ی رسانه های دیجیتال بهترین و فاخر ترین اثر در زمینه ی رسانه های برخط،نرم افزار های رسانه ای،نرم افزار تلفن همراه،بازی های رایانه ای سایر قالب های دیجیتال،علمی و پژوهشی،فرهنگ سازی و ... انتخاب و به آن ها جایزه ی نقدی و تندیس و یا لوح تقدیر اهدا می شود.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی دارد که اینترنت را در بستر فرهنگ به کاربران عزیز ارائه دهد که می توان گفت بهترین استراتژی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

تمامی آثار در جشنواره ی رسانه ی دیجیتال باید از سامانه ی رسانه های دیجیتال دارای مجوز باشد و در غیر این صورت در جشنواره شرکت داده نمی شوند.

تمامی آثار از همه نظر مخصوصا از نظر محتوایی بررسی می شوند و ممکن است یک اثر در یکی از قالب های فوق فاخر باشد اما لوح تقدیر دریافت کند.

داوران هر بخش به همه جوانب توجه می کنند تا فاخر ترین اثر در نهمین جشنواره ی رسانه های دیجیتال اعلام شود.

این جشنواره در تالا ر وحدت در تاریخ 17 اسفند ماه برگزار می شود.

/اتمام

نحوه ی ارزیابی آثار در نهمین جشنواره ی رسانه های دیجیتال

منبع: http://saramad.ir