به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به نقل از سایت اشعار ستاره فرخی نژاد،آئین اختتامیه ی نهمین جشنواره ی رسانه های دیجیتال، در تالار سینمایی در ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال 

دسته بندی: وبلاگ

 به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به نقل از سایت اشعار ستاره فرخی نژاد،آئین اختتامیه ی نهمین جشنواره ی رسانه های دیجیتال،از ساعت 14:30 تا 17 در تالار سینمایی در ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. موسویان مدیر مرکز رسانه های دیجیتال ذکر کرد:((این جشنواره با حضور مقامات ارشد کشوری برگزار می شود و همچنین با حضور فعالان در حوزه ی فضای مجازی و جشنواره برگزار می شود.))

این جشنواره به بهترین های قالب رسانه های دیجیتال،نرم افزار های رسانه ای،فرهنگ سازی،طرح های کسب و کار،سلامت و زندگی سالم،خانواده و سبک زندگی،مقاومت و انقلاب اسلامی،فرهنگ و تمدن،معارف و آموزش هوشمند،ابزار های تولید و انتشار محتوا جایزه های نفیس اهدا می کند.

هدف از برگزاری این جشنواره "تشویق مدیران وب و صاحبان اثر به تولید محتوای فرهنگی،سالم،و اسلامی است."

شایان ذکر است "در این جشنواره برنامه هایی برگزار می شود مانند تشویق و اهدای جوایز به صحبان بهترین آثار و رونمایی از بهترین آثار و .... با حضور مقامات ارشد کشوری و فعالان فضای مجازی"

مطلب مرتبط: نحوه ی ارزیابی آثار در نهمین جشنواره ی رسانه های دیجیتال